Algemene vragen over de te huren bedrijfsruimtes in Matchpoint Zaandam.

Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Kan ik bezoek ontvangen?

Natuurlijk kunt u bezoek ontvangen . Deze melden zich aan via de intercom en u laat via de deuropener vervolgens uw bezoek binnen.
Het is wel de regel dat u tijdens een eerste bezoek van uw bezoeker uw bezoek zelf naar uw unit begeleidt.
U bent verantwoordelijk voor de mensen die u binnenlaat.

Kan ik post ontvangen?

U kunt post ontvangen voor het bedrijf of de naam waarmee u staat ingeschreven. De post komt binnen in een centrale brievenbus.
Tijdens de werkdagen zal deze verdeeld worden in de eigen brievenbussen die elke unit ter beschikking heeft. U kunt alleen pakketjes ontvangen als u zelf aanwezig bent om de pakketjes in ontvangst te nemen. Helaas kunnen wij dit niet doen en mogen de andere huurders vanwege de verantwoordelijkheid voor de pakketten, ook geen pakketten aannemen voor andere huurders.

Mag ik altijd gebruik maken van de spreekkamer?

De spreekkamer zijn er voor alle huurders. Om dit in goede banen te leiden dient u dit in overleg met de verhuurder  te doen. Het moet geen karakter krijgen van regelmatige ofwel permanente bezetting. Uw kantoor is om uw klanten te ontvangen… daarnaast kunt u af en toe gebruik maken van de spreekkamer.

Kan ik de units als opslag gebruiken?

Nee daar leent het gebouw zich niet voor. De units kunnen uitsluitend als kantoor (spreekkamer e.d.) gebruikt worden. Het is niet de bedoeling om de units als opslag te gebruiken of als bijvoorbeeld ontmoetingsplek van jongeren.Het gebouw is van zachte vloerbedekking voorzien en de wanden zijn enkelvoudig geïsoleerd.

Is er een fietsenstalling?

Er is een fietsenrek waar u onder afdak uw fiets kan stallen. Fietsen, brommers e.d. mogen NIET in de centrale hal gestald worden, maar uitsluitend buiten het gebouw geplaatst te worden. (Dit ook op last van de brandweer). Er mag overigens niets in de centrale hallen geplaatst worden zonder uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar!

Is er water beschikbaar in de units?

Er is geen water in de units beschikbaar met uitzondering van de units 1, 2  en 3, en 16 en 20  die over een eigen wastafel en/of  toilet beschikken. Wel kan er (koud) water gebruikt worden uit de fontein bij de toiletgroep.

Is er een keuken?

Er is geen keuken beschikbaar in het gebouw. Er is een koffiemachine waar u voor 50 eurocent  diverse soorten koffie, chocolade, en soep kunt krijgen.

Mag ik meerdere bedrijven inschrijven per unit?

Nee, per unit mag u 1 bedrijf inschrijven. Wilt u meerdere bedrijven inschrijven dan moet u hiervoor schriftelijke toestemming van de verhuurder krijgen.

Waar in het gebouw bevinden de units zich?

Alle units bevinden zich op de eerste verdieping van het gebouw.

Is er een lift?

Er is helaas geen lift in het gebouw en alle units bevinden zich op de eerste verdieping.

Wat zijn de kosten?

Indien u als  huurder bij ons gaat huren, betaald u  eenmalig € 50,- (voor administratiekosten, brievenbusvermelding, verwarming op naam stelling) 2 maanden borg en 1 maand huur  (Inclusief verwarmingskosten, servicekosten en voorschot elektra). Dit moet zijn overgemaakt voordat het huurcontract getekend wordt. Het moet daadwerkelijk op de aangegeven rekening staan voordat het contract wordt getekend.

Wat is de duur van contract?

De duur van het contract is minimaal 12 maanden met een opzegtermijn van 2 maanden.

Wat is de borg?

De borg is 2 maanden huur incl. bijkomende kosten

Is er internet aanwezig in het gebouw?

Ja er is internet in het gebouw waar u kosteloos gebruik van kunt maken. Het is niet bedoeld om heel veel te downloaden. Als u een eigen internet verbinding wilt, dan is er in elke unit een eigen internetaansluiting met een eigen IP adres.